بازار مایعات روز به روز در حال پیشرفت و به روز رسانی مطابق با نیاز های مصرف کنندگان می باشد. شرکت نوین پلاستیک با در نظر گرفتن نیازهای روز این بازار رقابتی، توانسته محصولاتی مناسب و با دوام برای این صنعت تولید نماید.

محصولاتی که شرکت پوششهای تخصصی نوین پلاستیک در صنعت مایعات ارائه می نماید شامل موارد زیر می باشد:

لیبل کاغذ متالایز

متالایز معمولا نقره ای رنگ و شبیه ورق فویل آلومینیومی است . متالایز بصورت فیلم وکاغذ موجود است.

متالایز فیلم در برابر پاره شدن مقاوم میباشد ولی متالایز کاغذ همانند متالایز فیلم ظاهری براق دارد ولی دربرابر پاره شدن مقاوم نمی باشد.

لیبل متالایز با چسبندگی مناسب بر روی شیشه ، فلز ، پلاستیک و قطعات صنعتی شناخته می شود.

چاپ پذیری مناسب، ضد خش بودن، ضد آب و قابل شستشو بودن، تحمل درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر اسید از مشخصه های بارز لیبل متالایز می باشد.
از برچسب های متالایز در کارهای فانتزی و لوکس و دلستر، نوشابه، آب معدنی لیوانی، صنایع آرایشی و بهداشتی، کالاهای صوتی تصویری، لوازم‌ خانگی و قطعات صنعتی و خودرویی استفاده می شود.

پاکت های شکل دار

در بازار مایعات و صنعت بزرگ نوشیدنی ها، پاکت های شکل دار (Shape Pouch) کاربرد زیادی دارند. علاوه بر جذابیت، امکان استفاده آسان و بی دردسر و جلوگیری از هدر رفتن محتویات پاکت از جمله فواید استفاده از این محصولات می باشد. پاکت های شکل دار می توانند در انواع شکل های گوناگون برای بسته ‌بندی انواع نوشیدنی ها و سایر مایعات مورد استفاده قرار گیرند.
اگر هدف شما این است که مصرف کننده نهایی در اولین نگاه محصول شما را از قفسه فروشگاه در میان همه محصولات مشابه انتخاب نماید، بهترین انتخاب استفاده از پاکت شکل دار می باشد.

درب های آلومینیومی

درب های آلومینیومی  در بازار مایعات استفاده زیادی دارند و عمدتا برای محصولات لیوانی مانند دوغ و آب معدنی لیوانی استفاده می شوند.

درب های آلومینیومی آب معدنی از دو لایه پلی استر و فویل تشکیل شده است.

لاک استفاده شده روی این درب ها باید طوری انتخاب شود که نه تنها دوخت مناسب به ظرف (PET) ایجاد کند، بلکه فاقد هر گونه طعم و بو باشد.

ماهیت آب به گونه ایست که به سرعت هرگونه بو را به خود جذب کرده و طعم آب را تغییر میدهد و مصرف کننده به سرعت این تغییر طعم را احساس میکند.

کلیه لاک های شرکت پوششهای تخصصی نوین پلاستیک وارداتی بوده و برای کارهای متفاوت از گرید های متفاوت استفاده میشود. این لاک ها همگی از شرکت Evonik آلمان خریداری میگردد.

شرکت Evonik جزو معتبرترین تولید کنندگان جهان می باشد و کلیه لاک ها فود گرید و دارای استاندارد FDA میباشند.

ده ها تنوع مختلف از لاک هیت سیل توسط شرکت Evonik تولید میگردد که هریک برای کارهای متفاوت طراحی شده و مزیت های خود را دارد.

انواع مختلف این لاک ها در آزمایشگاه های مجهز شرکت نوین پلاستیک تست و گروه قابل اطمینانی انتخاب شده و همواره در لیست سفارشات نوین پلاستیک قرار دارد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام باز کردن روکش ظرف ماست، دوغ و آب معدنی، درپوش آلومینیومی آن پاره شده و محتویات داخل ظرف بیرون ریخته می شود. این مشکل بدلیل کیفیت پایین مواد اولیه ایست که در تولید درپوش ها استفاده می شود.

دانش فنی شرکت نوین پلاستیک در خصوص استفاده از مواد اولیه مناسب برای بدست آوردن مزیت های ویژه برای مشتریان و مصرف کنندگان نهایی محصولات بسیار زیاد است و همین امر باعث رضایتمندی از این محصولات می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست