امروزه سرعت حرکت به جلو و پیشرفت چند برابر گذشته است. از این‌رو افراد زندگی پرمشغله‌تر و سریع‌تری را تجربه می­کنند. در این شرایط روزهایی وجود دارند که برخی از کارها، مانند پخت‌وپز، می­تواند زمان‌بر باشد یا فرصتی برای انجام آن­ها وجود نداشته باشد. خوشبختانه رشد و گسترش غذا و دسرهای آماده در دنیای امروز، به کمک چنین افرادی می­آید.

مسئله­ای که در بحث دسرهای آماده وجود دارد و مهم هست، این است که تازگی، طعم و عطر آن پس از چند روز به‌خوبی زمان پخت باقی بماند. همچنین از فساد جلوگیری شود. تنها راه‌حل موجود برای این عوامل، استفاده از پاکت­های بسته‌بندی باکیفیت و محکم است. حال هر چه استقامت، سادگی و زیبایی آن­ها بیشتر باشد، قطعاً مصرف‌کنندگان بیشتری به‌سوی آن­ها جلب خواهد شد.

پاکت بسته‌بندی دسر آماده در انواع مختلف و با مواد اولیه متفاوتی تولید می­شود؛ پاکت­های افقی، پاکت­های عمودی، بسته‌بندی تتراپک، ترموفورمینگ، سینی یا ظرف. در ادامه بیشتر با آن­ها آشنا خواهیم شد.

پاکت­ های بسته‌ بندی افقی به‌گونه‌ای طراحی شدند که استفاده از آن­ها بسیار ساده است. این دسته بیشتر در قفسه سوپرمارکت­ها دیده می­شوند. پاکت­های ایستاده و پاکت­های گاست‌دار در این گروه قرار می­گیرند. خروجی آن­ها عریض هست که دسترسی به دسر را ساده‌تر می­سازد.

بسته‌بندی عمودی نوعی محبوب در انواع پاکت بسته‌بندی دسر آماده است؛ زیرا از کیفیت و استقامت بالایی برخوردارند. این نوع برای دسرهای آبکی، خمیر مانند یا آن­هایی که قابلیت شکل‌گیری ندارند استفاده می­شود. دلیل بعدی محبوبیت این نوع، بسته‌بندی محکم آن­ها است. بسته‌بندی­های عمودی متشکل از نوعی ورق محکم هست. این ورق دورتادور پاکت پیچیده می­شود و از محتویات محافظت می­نماید. تتراپک­ها نوعی خاص از این مدل هستند.

ترموفورمینگ روشی پرکاربرد در صنایع مختلف ازجمله پاکت بسته‌بندی دسر آماده است. در این روش پلاستیک در فرآیندی گرم و انعطاف‌پذیر می­شود تا بتواند سرتاسر دسر یا ماده غذایی را فرا گیرد. این روش در دسرهای کوچک استفاده زیادی دارد.

سینی یا ظرف نیز، نوع دیگر از این دسته‌بندی است. در این پاکت­ها دسر آماده روی ظرف به خصوصی قرار داده می­شود. (پوششی که بعضاً از جنس پلاستیک هست) روی آن جای می­گیرد. این روش مانند جعبه­ای محکم می­شود که از محتویات محافظت می­کند.

قیمت هرکدام از انواع  پاکت بسته بندی دسر آماده با یکدیگر متفاوت هستند زیرا عوامل متعددی چون اندازه، تعداد تولیدشده، طرح چاپی و ماده اولیه به‌کار رفته در آن­ها در این مسئله نقش پررنگی خواهد داشت. به همین دلیل، برای اطلاعات بیشتر دراین‌باره می­توانید با کارشناسان این بخش در تماس باشید.

شرکت پوشش های تخصصی نوین پلاستیک خدمات کاملی در زمینه  بسته بندی محصولات این صنعت ارایه می نماید. خدماتی مانند چاپ و تولید لفاف های گوناگون جهت درب بندی و محافظت از دسر ها در محیط های انجماد.

درب های دنتی

امکان چاپ و تولید انواع فیلم های پلیمری این امکان را به مشتریان داده تا بتوانند بر حسب نیاز، محصول خود را بسته بندی نمایند.

لیبل ظروف

لیبل های پروانه ای شکل جهت آراستگی بیشتر ظروف دسر ها مورد استفاده قرار می گیرند که نوین پلاستیک برای اولین بار در ایران توانسته نیاز های این صنعت را بطرف نماید.

فهرست